i like Να έχεις μια όμορφη μέρα και να είσαι ζεστά ☺️you are going to meet.
Τρίτη 20 Ιουλίου 2021
hengitysharjoittelu hengityksen syventäminen Bennet-hengittely tarvittaessa pep-pullopuhallus liikkuminen sairaalassa ryhti- ja liikkuvuusharjoittelu
pikkujoessa uimme? ainakin yritimme siitä yli päivittäin pieni joki kymenrannan takana meidän takapihassaVaikea
läppäaukko alle 1 cm²
keskigradientti yli 40 mmHg
Liikunta vain kevyttä ja dynaamista, RPE 11-13, äkillisiä ponnistuksia ja staattista lihastyötä tulee välttää.https://fi.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=evening&eq=evening&etslf=31254&term_meta[]=evening%7Cautocomplete%7C6
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Läppävika on tärkeätä todeta, koska se voidaan yleensä tarvittaessa hoitaa joko katetritoimenpiteellä tai leikkauksella. Merkittävä läppävika aiheuttaa lähes aina stetoskoopilla kuultavan ns. sivuäänen. Mutta läheskään aina sivuääni ei ole läppävian aiheuttama, jolloin puhutaan viattomasta sivuäänestä. Läppävika voidaan aina todeta tai pois sulkea sydämen ultraäänitutkimuksella.
ΑπάντησηΔιαγραφήJos läppävika on merkittävä ja hoitoa vaativa, se alentaa suorituskykyä, ja aiheuttaa tykytystä ja hengenahdistusta.
https://www.terve.fi/artikkelit/milloin-potilaalle-pitaisi-suorittaa-sydamen-ultraaanitutkimus
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.ecosia.org/search?q=ruttojuuri+l%C3%A4%C3%A4ke
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήPerjantai 30.7.2021Asta
Äkkilähdöt
ÄKKILÄHDÖT
E-kontakti
E-KONTAKTI
Telkku
TELKKU
Kotikokki
KOTIKOKKI
Etua
ETUA
Kattokorko
KATTOKORKO
Näköislehti
NÄKÖISLEHTI
Oulu
13°
KIRJAUDU
Etusivu
Uutiset
Urheilu
Viihde
Plus
Sää
IL-TV
Raha
Terveys
Hyvä olo
Tyyli.com
Asuminen
Perhe
Pippuri.fi
Matkailu
Autot
Digi
Koronavirus
Kotimaa
Ulkomaat
Työelämä
Talous
Politiikka
Pääkirjoitus
Sääuutiset
Ville Ranta
Verot
Kuntavaalit 2021
Kuntavaalikone
JUURI NYTArto Bryggarelta suorat sanat Senni Salmisesta: ”Surkea suoritus”
UUTISET
UUTISETKOTIMAA
Finnairin matkustamohenkilökunnasta huokuu huoli : ”Ihan olen itkenyt”
Iltalehden haastattelemat Finnairin matkustamohenkilökuntaan kuuluvat henkilöt pitävät Finnairin toimintaa työehtojen halpuuttamisena.
Helsingin kaupunki, Vantaan kaupunki, Finavia ja Finnair pitivät kesäkuun alussa rajaturvallisuudesta tiedotustilaisuuden.
Tekijän kuva
Katariina Taleva
katariina.taleva@iltalehti.fi
Tänään klo 8:02
Finnair kertoi heinäkuussa palkkaavansa Ruotsista lähteville kaukolennoille matkustamohenkilökunnan Airpron kautta. Syyn kerrottiin olevan se, että AKT:n kanssa ei päästy sopuun joustoista.
AKT kertoi Iltalehden haastattelussa, että Finnair yritti sopia asioista, jotka eivät ole paikallisesti sovittavissa. Samaan aikaan on lomautettuna 1500 Finnairin omaa työntekijää.
Iltalehti haastatteli 4 Finnairin työntekijää.
”Ala-arvoista toimintaa.” ”Meidän palkoillako Finnair pelastetaan? ”Itkettää.” ”Tuntuu, että koko korona on meidän vikamme.”
Iltalehden haastattelemat Finnairin matkustamohenkilökuntaan kuuluvat työntekijät kertovat olevansa pettyneitä Finnairin päätökseen ottaa Ruotsista lähteville kaukolennoille puolen vuoden ajaksi työntekijät Airpron kautta.
Matkustamohenkilöstö on huolissaan myös alan tulevaisuudesta.Matkustamohenkilöstö on huolissaan myös alan tulevaisuudesta.
Matkustamohenkilöstö on huolissaan myös alan tulevaisuudesta. MOSTPHOTOS
Airpro välittää työvoimaa useille firmoille, ja käytännössä Finnairin työntekijät joutuisivat hakemaan paikkaansa Finnairin koneessa.
LUE MYÖSFinnairin Ruotsista lähteville kaukolennoille palkataan matkustamohenkilöstö Airpron kautta – AKT tyrmistyi
AKT kertoi Iltalehden haastattelussa aiemmin, että Finnair haki joustoa työehtosopimuksen kohtiin, jotka koskivat palkkaa ja lepoa. Airpron (Pro-liiton ja Paltan välinen) työehtosopimus on huomattavasti heikompi. Samaa mieltä on AKT:n ammattiosaston 208 puheenjohtaja Marianne Arteva.
– Tämä on ala-arvoista toimintaa, ja tässä halutaan vain shoppailla työehtoja. Meillä on voimassaoleva työehtosopimus sekä 1500 lomautettua lentoemäntää ja stuerttia. Työvoimaa kyllä on, Arteva sanoo.
Arteva kertoo, että jäsenistöltä on tullut valtavia määriä kysymyksiä asiasta.
– Huolihan on myös se, että miten tulevaisuudessa käy, jos tällainen Pandoran lipas avataan, Arteva toteaa.
Matkustamohenkilöstöä koskevat työehtosopimusneuvottelut ovat alkamassa