Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

They may haveauneinta mitä miespuolinen on mulle koskaan sanonut: "Olen äitin höpökkäukkeliini" the "authority" but we still got the power.

4.12. klo 18 Saksalaisen koulun joulukonsertti saks kkossa Voidaanko vaihtaa kesken kauden Tapani Kansa mukaan, tarvitsisi pientä piristystä uralle ja niinsuvi ei. Nuuskamuikkunen ei harrasta Riviera meininkejä. Vaikka Tove joskus kossua ottikin :)uskaltaisi sanoa jos tulkinta paska. #vainelämää Announcing the best-dressed men in America. Esquire Socks Advertisement (1970) . "7.12. Hello, sir/madam would you like to hear about our lord and saviour...klo 17 Teemu Kupiainen, Kamarikonsertti Here is Bruce (mixed media) to say Welcome - he's friendlier than he looks - honest 11.12. klo 19 Sibelius-Akatemian Barokkiorkesterin konsertti 14.12. klo 18 Die schönsten deutschen Weihanchtslieder Elonmerkki: olen siirtymässä nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia, maailma ja sen vaeltajat! Nyt minä astelen unien valtakuntaan. Hyvää yötä ja kauniita unia kera hyvänyönsuudelman! (Kuva: Arthur Leipzig) 20.12. klo 18 Joulukonsertti.

3 σχόλια:

  1. "Tule pois keittiöstä, Martta", sanoi Jeesus. "Ei se ole naisen paikka. Tule, jutellaan. Mä voin tiskata sen jälkeen." #feminismi #twaarna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mä taas saatan ehdottaa paikaksi keittiötä.
      Kullakin omansa, Jeesuksellakin.
      (Mäkin voin tiskata sen jälkeen).

      Διαγραφή
  2. http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/awb1Q71_700b.jpg meanwhileinmytilene

    ΑπάντησηΔιαγραφή