Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Minä ja #Hobitti

well that wtalo silta j ruohikko was a greatwalk over töölönlahti joutsen jää puu. tosin puistoa rakennetaan aitojen takana uutta uu. löysit helsinkistä sama reitti eri ipäivä.hiljaista kaisatalon kaikissa kerroksissa:) haha ok uusisa uotleja kyllä miitä niitä löytyy.Hei te uuden anonyymitilin aloittajat: olisi reilua ilmiantaa itsenne a Oikeasti muotoilit asiasi niin kauniisti, etten halua ikinä sitä unohtaa.ennestään tutuille :pHaistan naljailua. Saatat saada potkut.iinsuvi Mä rakastan sitä maailmaa, jonka sä kuvittelet, ja haluaisin elää siinä Pidän: pitkistä kävelyistä rannalla ja hiekkaan hautautuneeseen vapaudenpatsaaseen törmäämisestäJuppu Mauranen @juliusmauranen · 16 t 16 tuntia sitten Punastuin muuten Pimeä ulkona ja Kekkosen käsisaippuan, Helsingin katupölyn ja maakaasubussien pakokaasun yhteishaju muistuttaa mua aina just äsken. Jännää hommaa.Darra on ihmeellinen. Kävelin just mun keittokomeroon ja ajattelin "Ai mul on tällainenkin huone täällä kotona, onpa näppärää".

4 σχόλια:

  1. Syksy meni murehtiessa isäksi tulemista. Talvi on mennyt isäksi tullessa. Twiittaan varmaan seuraavaksi 18 vuoden päästä.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://twitter.com/niinsuvi/status/578281203377291265

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Käyttäjätoiminnot
    Seuraa

    Toni Ruotsalainen
    ‏@tonilta
    Siinä syssyssä minäkin olen muuttunut yhä hellemmäksi ja positiivisemmaksi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. on kuulemma kahvifestarit. Taidan kyllä viettää omia sellaisia kotona kun kerran löysin tuon keittiönkin täältä.

    ΑπάντησηΔιαγραφή