Κυριακή 17 Απριλίου 2016

https://twitter.com/stadsambassades “Tänään muutamme pelin sääntöjä. Pelasimme heidän säännöillään. Tästä lähtien pelaamme omillamme.”

https://www.instagram.com/p/BETEHMIzWzJ/ les vouFrancis has been particularly unsparing in his criticism of the continent of his grandparents. Oi, kesän yhden sa mullekin laulanut oot, satakieli. Laulujas kuunnellen öitä ma valvonut oon, kehrännyt onnen kultaista rihmaa aamuhun asti. Tunteja laskenut en, päiviä laskenut en. Ah, omain unteni vankina, onnen vankina kulkein, kutsunut veljiksein oon jumalat Olympon, antanut pilville kättä ja suudellut kukkia nurmen! Päässä jok'ainoan tien temppelin nähnyt ma oon. Ollut ei arkea mulle ja ollut ei päivää ja yötä, vain oli laulusi sun. Oi, kesä kaukahinen! Oi satakieli, sun laulusi muistossa vieläkin väikkyy: tummaa silmää kaks, vaalea, kutrinen pää. Oi kesän yhden sa mullekin laulanut oot, satakieli.leipäki haisoo tikalle ja jääkappi vanhale ome-letill

1 σχόλιο:

  1. net tekevät lupauksia vuoden vaihtuessa. Minulla se ei toimi. Talvi jatkuu, näköala ei avaudu. Siksi teen lupaukseni huhtikuun alussa, kun edessä on vehreys.

    ΑπάντησηΔιαγραφή